Τετάρτη, 14 Φεβρουαρίου 2018 11:06

Virtual Speech (Language VR)

Written by

Αναμφίβολα η εικονική πραγματικότητα εδώ και ένα χρόνο αποτελεί το πιο “trend” θέμα των εκπαιδευτικών κύκλων. Πολλαπλές εφαρμογές προσπαθούν να εκμεταλλευτούν τα στοιχεία που την διέπουν με σκοπό να ενισχύσουν την μαθησιακή διαδικασία.

Το Virtual Speech (Language VR)  μέσα από σενάρια και ένα ευρύ φάσμα γλωσσικών καταστάσεων έχει στόχο να χρησιμοποιήσει την εικονική πραγματικότητα για την διδασκαλία των ξένων γλωσσών. Ο χρήστης μπορεί να επιλέξει εκτός από Αγγλικά τις εξής γλώσσες: Γαλλικά, Ισπανικά, Πορτογαλικά, Γερμανικά και Κινέζικα. Ρωσικά, Ιαπωνικά, Ιταλικά και Κορεατικά έρχονται σύντομα

Αρχικά η εφαρμογή αναπτύχθηκε για να βοηθήσει τους ανθρώπους να μάθουν Αγγλικά και να γνωρίσουν τον αγγλικό πολιτισμό και τα ορόσημα του. Η ιδέα πίσω από αυτό ήταν να δημιουργηθεί ένας πιο συναρπαστικός τρόπος μάθησης σε εικονικό περιβάλλον. Η έρευνα δείχνει ότι οι οπτικές αναπαραστάσεις βοηθούν στην διατήρηση πληροφοριών και στην εκμάθηση λεξιλογίου (Jones, 2010). Η χρήση των εικόνων βοηθάει να γίνουν οι ιδέες πιο συγκεκριμένες για τους μαθητές καθώς η οπτικοποίησης της πληροφορίας ισχυροποιείται.


Η εφαρμογή περιλαμβάνει τις ακόλουθες ενότητες:

Experience Culture: Η εικονική πραγματικότητα (VR) είναι η πιθανή λύση για τη δημιουργία αυθεντικών περιβαλλόντων εκμάθησης γλωσσών στις χώρες EFL για διάφορους λόγους. Ο κυριότερος όμως η εξομοίωση του φυσικού περιβάλλοντος μέσα από ψηφιακή αναπαράσταση δίχως το κόστος ή τα ενδεχόμενα προβλήματα που θα ενδεχομένως να προκύπτουν σε ένα συμβατικό ταξίδι (Chen & Chen, 2016; Dávideková, et al.,  2017). To Λονδίνο, το Cotswolds, το Warwick, η Κορνουάλη και πολλά άλλα Βρετανικά μέρη είναι διαθέσιμα προς επίσκεψη.

Vocabulary: Εξαιρετική ενότητα στην οποία ο χρήστης καλείται να εντοπίσει διάφορα αντικείμενα σε όμορφα και καλοφτιαγμένα δωμάτια. Αρνητικό είναι ότι στην ελεύθερη έκδοση διατίθεται αυτή τη στιγμή μονάχα ένα δωμάτιο προς χρήση.

REDvr language app vocab office

Audiobook Chapters: Ο χρήστης μπορεί να επιλέξει να ακούσει φημισμένα βιβλία όπως το Treasure Island ή την Αλίκη στη χώρα των θαυμάτων. Βέβαια θα ήταν εξαιρετικό στο συγκεκριμένο τομέα αν υπήρχε δυνατότητα και για κινούμενες ή στατικές εικόνες οι οποίες θα ενίσχυαν την εμπλοκή του μαθητή.

Basic Tenses: Ο παίκτης επιδρά σε διαφορετικά σχήματα και τα οποία εμφανίζονται ως αντικείμενα για να χτίσει τις προτάσεις στη σωστή σειρά. Προς το παρόν υποστηρίζονται μονάχα τρείς βασικοί χρόνοι της Αγγλικής Γλώσσας.

MAINLanguage VR VirtualSpeech Screeenshot

Numbers: Ένα ρεαλιστικό παιχνίδι εξομοίωσης διαστημοπλοίου κατά το οποίο ο μανθάνοντας προσπαθεί να ταξιδέψει το διαστημόπλοιο του στη σωστή μαθηματική πράξη. Δεν είναι ακριβώς παιχνίδι εκμάθησης ξένης γλώσσας, αλλά σίγουρα εμπλουτίζει την όλη εμπειρία χρήσης της εφαρμογής.

Roleplaying Speeches: Στην εν λόγω ενότητα ο χρήστης μπορεί να εξομοιώσει μια ομιλία, μια συνέντευξη, να κλείσει δωμάτια για ένα ξενοδοχείο και να πάρει μέρος σε πολλά άλλα σενάρια. Βέβαια είναι γεγονός πως δεν υπάρχει ανατροφοδότηση με βάση τα λεγόμενα του μανθάνοντα, καθώς πρόκειται για απαίτηση η οποία ακόμα χρίζει επιπρόσθετου τεχνολογικού υποβάθρου ενώ επίσης σίγουρα θα απαιτούσε κάποιο οικονομικό αντίτιμο όπως πχ την αγορά της εφαρμογής

Rewards and statistics: Τέλος ενδιαφέρουσα είναι η δυνατότητα που παρέχεται για καταγραφή ορισμένων επιτευγμάτων του χρήστη τα οποία κατακτούνται αφού ολοκληρώσει ορισμένες εκ των ενοτήτων της εφαρμογής.

Η εφαρμογή Language VR θα βοηθήσει την διδασκαλία της αγγλικής γλώσσας και του πολιτισμού παρέχοντας στους μαθητές ρεαλιστικά περιβάλλοντα εικονικής πραγματικότητας για να μιλήσουν, να ακούσουν, να αλληλοεπιδράσουν και εντέλει να ψυχαγωγηθούν. Άλλωστε δεν πρέπει να λησμονείται πως η κινητήρα δύναμη των εκπαιδευτικών εφαρμογών εικονικής πραγματικότητας είναι η έντονη ύπαρξη κινήτρου ενασχόλησης με το εν λόγω μέσο.

Η εφαρμογή είναι απόλυτα συμβατή με το Google Cardboard και είναι διαθέσιμη για συσκευές Android, IOS, και GearVR.

Βιβλιογραφία

Chen, X. and Chen, M. (2016). The Application of Virtual Reality Technology in EFL Learning Environment in China. Proceedings of the 2016 International Conference on Sensor Network and Computer Engineering.

Dávideková, M., Mjartan, M. and Greguš, M. (2017). Utilization of Virtual Reality in Education of Employees in Slovakia. Procedia Computer Science, 113, pp.253-260.

Jones, A.D. (2010). Science via photography. Science via photography. Science and Children, 47(5), 26-30.

 

 

 

A

 MAIN

Below are listed the categories that the user can pick from.

Experience Culture: Virtual Reality (VR) is the possible solution for creating genuine language learning environments in EFL countries for a variety of reasons. The most beneficial part of using VR is the creation of those situations that simulate the physical environment through digital representation (Chen & Chen, 2016). London, Cotswolds, Warwick, Cornwall and many other British places are available to visit.

Language VR VirtualSpeech Screeenshot

Vocabulary: The user is asked to locate various objects in beautiful and well-designed rooms. Despite the fact that we really liked this option it should be mentioned that the free version of the app includes only room.

RED vr language app vocab office

Audiobook Chapters: The user can choose to listen to renowned books such as Treasure Island or Alice in the Wonderland. Of course, it would be an addition if moving or static images could be added as to enhance the student's involvement.

Basic Tenses: The player interacts with different shapes and objects trying to put them in order while creating sentences. Each object represents a single word. At the moment the user can choose from Present Simple, Past Simple and Future Simple.

Numbers: A realistic space ship simulation game in which the player tries to maneuver his spacecraft to the right number. It's not just a language learning game, but it certainly enriches the whole experience.

Roleplaying Speeches: It is a fact that through virtual reality it is possible to simulate situations that would be either too expensive or unfeasible to perform (Dávideková, et al., 2017). On this axis the user can simulate a speech, an interview, make a reservation for a hotel etc. It is a fact that there is no feedback based on what is said, but this may have had dubious results and would certainly require some financial consideration such as the purchase of the application.

Rewards and statistics: Finally, it is possible to record some of the user's achievements which are earned after completing certain activities.

Language VR will help teach English language and culture by providing photorealistic virtual reality environments to students to talk, listen, interact, and ultimately play.

The application is fully compatible with Google Cardboard and is available for Android, IOS, and GearVR devices. You can find out more here https://virtualspeech.com/

 

Bibliography

Chen, X. and Chen, M. (2016). The Application of Virtual Reality Technology in the EFL Learning Environment in China. Proceedings of the 2016 International Conference on Sensor Network and Computer Engineering.

Dávideková, M., Mjartan, M. and Greguš, M. (2017). Use of Virtual Reality in Education of Employees in Slovakia. Computer Science, 113, pp. 253-260.

Jones, A.D. (2010). Science through photography. Science through photography. Science and Children, 47 (5), 26-30.

Read 1098 times Last modified on Τρίτη, 17 Σεπτεμβρίου 2019 06:49

Media

More in this category: « Google Expeditions Mondly VR »