Pricing Table Particle

Quickly drive clicks-and-mortar catalysts for change
  • Basic
  • Standard Compliant Channels
  • $50
  • Completely synergize resource taxing relationships via premier market
  • 1 GB of space
  • Support at $25/hour
  • Sign Up
  • Premium
  • Standard Compliant Channels
  • $100
  • Completely synergize resource taxing relationships via premier market
  • 10 GB of space
  • Support at $15/hour
  • Sign Up
  • Platinum
  • Standard Compliant Channels
  • $250
  • Completely synergize resource taxing relationships via premier market
  • 30 GB of space
  • Support at $5/hour
  • Sign Up
Παρασκευή, 15 Δεκεμβρίου 2017 18:19

Socrative

Written by

Το Socrative αποτελεί εργαλείο κατά κύριο λόγο που αποσκοπεί στην αξιολόγηση του μαθητή. Η εφαρμογή (σύστημα απόκρισης) επιτρέπει τη δημιουργία αρκετών ειδών κουίζ: Πολλαπλής Επιλογής, Σωστού – Λάθους, Σύντομης Απάντησης. Στα quiz αυτά οι εκπαιδευτικοί έχουν πρόσβαση και μπορούν να δουν τις απαντήσεις των μαθητών είτε σε πραγματικό χρόνο είτε αργότερα (Kokina, & Juras, 2017). Επίσης, μπορούν να χρησιμοποιήσουν τη δυνατότητα του quiz: κάρτας εξόδου (Exit Ticket), αποκτώντας μια άμεση εικόνα για την κατανόηση των βασικότερων σημείων του μαθήματος από τους μαθητές. (Tretinjak, Bednjanec &Tretinjak, 2015). Εντούτοις όμως αποτελεί και εργαλείο παιχνιδοποίησης της μάθησης καθώς πρόκειται για ένα εικονικό περιβάλλον το οποίο είναι γεμάτο προκλήσεις στις οποίες οφείλουν να ανταποκριθούν οι μαθητές. Δεν προσφέρει όπως άλλες εφαρμογές πρόγραμμα επιβράβευσης και πόντων όμως μέσα από τον τελικό πίνακα αξιολόγησης οι μαθητές μπορούν να αναγνωρίσουν τις αδυναμίες τους και να εμβαθύνουν σε τυχόν παρανοήσεις στο υλικό που είχαν να διαπραγματευτούν. Με την δυνατότητα που προσφέρει για αναφορά (report) ανά μαθητή ο εκπαιδευτικός μπορεί να μοιραστεί με τους μαθητές το προσωπικό τους report και εκείνοι να αναστοχαστούν τα αποτελέσματα των απαντήσεων που έδωσαν.

Παράλληλα, μέσα από τη λειτουργία της Space Race, όπου οι απαντήσεις δίνονται από ομάδες μαθητών, ενισχύεται η ομαδοσυνεργαστική διαδικασία και ο ευγενής συναγωνισμός. Όπως αναφέρεται και σε άρθρο των Ferrándiz,  Puentes, Moreno, & Flores, (2016) το Socrative επιτρέπει την ομαδική συνεργασία και τον ανταγωνισμό κατά την απάντηση κουίζ, με αποτέλεσμα οι μαθητές να είναι περισσότερο παρακινημένοι από ό, τι ήταν τα συνηθισμένα κουίζ.

Συμπερασματικά με τη χρήση του Socrative μπορεί να ειπωθεί πως η σχολική πραγματικότητα επωφελείται καθώς η εφαρμογή ενισχύει τις μεταγνωστικές ικανότητες των παιδιών, ενώ ταυτόχρονα προωθείται η μάθηση του διδακτέου αντικειμένου.  

Βιβλιογραφία:

Kokina, J., & Juras, P. E. (2017). Using Socrative to Enhance Instruction in an Accounting Classroom. Journal Of Emerging Technologies In Accounting, 14(1), 85-97. doi:10.2308/jeta-51700

Tretinjak, M. F., Bednjanec, A., & Tretinjak, M. (2015). Interactive teaching with Socrative. 2015 38Th International Convention On Information & Communication Technology, Electronics & Microelectronics (MIPRO), 848.

Ferrándiz, E., Puentes, C., Moreno, P. J., & Flores, E. (2016). engaging and assessing students through their electronic devices and real time quizzes. Multidisciplinary Journal for Education, Social and Technological Sciences, 3(2), 173-184.

Read 75 times Last modified on Παρασκευή, 15 Δεκεμβρίου 2017 19:02
More in this category: « Classcraft